• darkblurbg
    Doe mee en steun stichting Help Direct

Benefietgala 2017

Het benefiet van 2017 was een geweldig succes. De opbrengst was ruim € 150.000,00. Bekijk hier een sfeerimpressie van deze fantastische avond.

Kerstdiner 20 december 2016

Zoals elk jaar organiseren de eigenaars van Cafe De Oude Wacht een kerstdiner. De opbrengst hiervan gaat elk jaar naar een goed doel. Dit jaar heeft De Oude Wacht gekozen voor Stichting Help Direct!

Bestuurslid André Bosscher bezoekt Sri Lanka opnieuw

Ze zeggen wel eens tegen me: “ Het virus heeft je te pakken…”. Dat zou best wel eens waar kunnen zijn. In februari 2014 ging ik als bestuurslid voor het eerst naar Sri Lanka om het werk van de Stichting met eigen ogen te zien. In juni 2016 ging ik weer. Een verslag.

De Stad en Ommeland Rally 2017

Wat was het weer een geslaagde dag! Allerlei auto’s met ervaren en niet-ervaren rallyrijders verschenen aan de start bij Noord Lease. Vanaf daar is een verrassende en afwisselende route ingezet naar de lunchlocatie in Delfzijl. Via de mooiste dorpen en idyllische wegen bereikten de deelnemers de finish: De Twee Provinciën in Paterswolde. Een mooie tour met gave auto’s, gezellige mensen en mooi weer!