Doe mee en steun stichting Help Direct

De Stad en Ommeland Rally 2017

Gepubliceerd op: 26-08-2018

Wat was het weer een geslaagde dag! Allerlei auto’s met ervaren en niet-ervaren rallyrijders verschenen aan de start bij Noord Lease. Vanaf daar is een verrassende en afwisselende route ingezet naar de lunchlocatie in Delfzijl. Via de mooiste dorpen en idyllische wegen bereikten de deelnemers de finish: De Twee Provinciën in Paterswolde. Een mooie tour met gave auto’s, gezellige mensen en mooi weer!

Bekijk hier de foto’s

Het inschrijfgeld (€ 50,00 per equipe) is wederom volledig ten goede gekomen aan de stichting dankzij onze sponsoren van deze dag: Promotex, Noord Lease, Sligro en restaurant De Twee Provinciën.

Eerste prijs          Team  Jan Kortbeek, Alma Hopman met een “ Bentley Turbo R”

Tweede prijs        Team  Arco Hofman, Paul Aldershof met een “ BMW 440 cabrio”

Derde prijs           Team Johan Brakema, André Bosscher met een “ Aston Martin”

En de prijs voor het meest origineelste stel ging naar Femke Wieldraaijer en Ino Vermijs!

Organisatie en info: Stichting Help Direct Burg. J.G. Legroweg 21 9765 AD Paterswolde

Info rally W. Hopman 06 – 53 41 53 75 Info@hopmanhandel.nl