Wij bedanken de sponsors:

Donaties benefiet gala 2017:

Unive : Een Super Arrangement voor 40 personen volledig verzorgd met een eigen zaal bij de wedstrijd sc Heerenveen – FC Groningen in het seizoen 2017-2018. Tickets, parkeerkaarten, eten en drinken, wedstrijd voorbespreking en wedstrijdpool en een voorbeschouwing door leden technische staf van sc Heerenveen en FC Groningen.

Kunstschilder Ton Dubbeldam : Schilderij Vismarkt in Vogelvlucht : Bekijk zijn werk hier.

HA Juweliers : Armband voor dames en herenhorloge aangeboden voor veiling, armband uitgevoerd naar wens in wit goud, geel goud of rosé goud :  Armband | Horloge

Kunstenaar Daan Oude Elferink : Veilingstuk FOTOKUNST OP ALUMINIUM ONDER EPOXY. De afmetingen van de foto ‘The Counsel’ zijn;  100cm x 148cm

Ronald Kolk Haute Couture : Veilingitem dames creatie

Restaurant De Markies :  homecooking voor 6 personen door de chefkok van dit Groningse restaurant

Pieter Smit :  vervoer licht, geluid & act

Soldaat van Oranje, de Musical : 2 kaarten Soldaat van Oranje, de Musical met arrangement

Promotex : Compleet outfit voor jeugdteam voorzien van uw bedrijfs- / verenigingslogo

Reisbureau Internoord : Hotel overnachting aangeboden in Kopenhagen, voor reis beschikbaargesteld door GAE

Groningen Airport Eelde NV : 2 retourtickets naar Kopenhagen. Vanaf Groningen Airport Eelde

Langhout Theater : 6 kaarten voor de musical De Nieuwe Kleren van de Keizer

Langhout Theater : Ets Johan Dijkstra voorstellend Thesinge ( Bekendste schilder van het collectief De Ploeg, afmeting ets:  35 x 26 cm, ingelijst)

Kunstschilder Erik Zwezerijnen : Schilderij, Live geschilderd tijdens de avond ( klik hier voor een foto )

Thialf : Een Vip arrangement (ticket, p-kaart, eten en drinken) voor 8 personen bij  het WK IJSspeedway in Thialf www.ijsspeedway-assen.nl.

Thialf : VIP arrangement bestaande uit 8 VIP tickets (volledig verzorgd arrangement met eten, drinken en parkeerplaatsen) kwalificatie toernooi schaatsen voor de Olympische Winter Spelen.

KNKB :Een Vip arrangement voor 4 personen bij de PC Franeker (kaatsen) op de 5de woensdag van juli ( woensdag 2 augustus ). Tickets op de Vip-tribune, een volledig verzorgde lunch in de Bogt fen Guné (het oudste studentencafé van Nederland). Een dag vol folklore en historie. De PC Franeker bestaat al sinds 1853. Zie voor meer info op www.pc-franeker.nl. Dit arrangement wordt aangeboden door De KNKB (de Koninklijke Nederlandse Kaatsbond).

Stage Entertainment : 4 kaarten voor Ciske de Rat

NDC mediagroep : pagina in het Dagblad van het Noorden, Het Friesch Dagblad en de Leeuwarder Courant

Total Trade : Harman Cardon geluidsset + headset

Hopman Handelsonderneming : Televisie van het merk Akai